liebe dich zum Mond und zurück

Du smekte mig lätt över kinden och jag kunde riktigt känna hur varje cell i min kropp exploderade, du kollade in i mina ögon och log och från den dagen, den sekunden har jag inte kunnat annat än att älska dig.. Älska dig.. jag smakar på orden och känner hur hela jag bara skriker av lycka..
Lycka... ett ord jag inte använt på länge.. Lycka över att hittat dig, att våga, att låta sig själv må så här otroligt bra.
Det var aldrig meningen att det skulle bli så här.. Jag var trött på allt som hade med kärlek att göra.. trött på att träffa människor som jag ändå inte
skulle våga släppa in.. vela vara ensam.. vara själv... jag vela hitta mig själv och älska mig själv.. Jag behövde ingen kille för det..

Men sen det blev du och jag så har jag hittat mig själv och jag älskar att vara jag.. Det är tack vare dig min älskling. Det är tack vare din kärlek som
gör att jag har hittat allt det jag letat efter.. För du älskar mig.. mig mig mig.. du låter mig få min tid för mig själv.. du ställer inga krav och du har
inga tvivel.. Du litar på mig..Du ser mig som en sån människa jag vill vara. När du kollar på mig och säger att jag är vacker så känner jag mig som den
vackraste människan i världen.. Åh i den sekunden kan ingen ta det ifrån mig.
Du ser mig som en god människa, och jag vill verkligen visa dig att jag är en sån människa.. En människa som är värd att bli älskad av dig..

Kommentera här: