Den kärlek jag känner vill jag skrika ut till hela världen, stolt visa upp den och få andra att avundsjukt se på. Så som jag så länge avundsjukt sett på andras kärlek.

 
Hur ska jag kunna sätta ord på hur jag känner?
Jag trodde aldrig kärlek kunde kännas så här och jag känner hur jag tappade all kontroll efter bara en kyss från dig
Hur kan det vara att jag har sån tur som fick dig i mitt liv?
Du är som ett mirakel!
När jag kollar in i dina ögon vet jag att gud måste ha spenderat lite mer tid på dig
Jag förstår inte nu hur jag har kunnat klara mig utan dig så länge!!


Jag är kär. kär kär kär kär.. och lycklig.. Jag svävar på mina små moln och tänker aldrig komma ner. Jag sitter här och njuter.. njuter av varje sekund jag får vara vid hans sida.. njuter av varje sekund jag får känna denna oroliga kärlek och styrka som han ger mig. Jag ä hel.. Han har kommit så långt i att riva mina murar. Han har kommit så långt på så kort tid att plåstra om mina sår som jag har haft på insidan.
 
Älskade underbara du.. Du gav mig lyckan, du gav mig kärleken.. du gav mig livet tillbaka.. Hur ska jag kunna tacka dig?? Hur ska jag kunna ge tillbaka allt som du ger mig?
 Du är snäll och tar hand om mig, ger min ömma nacke och rygg massage, kramar mig,pussar på mig och tar mig till sjunde himlen och tillbaka igen.Och jag funderar på om det verkligen kan vara så här mysigt med  någon? Våra kroppar är som två pusselbitar och vi hela tiden finns i varandras tankar... 
Du förstår nog inte hur mycket du ger mig.. Hur jag formas i dina händer till en starkare människa. När du kysser mig värmer du mitt frusna hjärta och jag känner mig dum och skäms för min oro och svartsjuka. 

Jag försöker känna tilltro, slappna av och lita på att jag är älskad men det är så fruktansvärt svårt i de där stunderna av ensamhet och när allt känns hopplöst. Så fort jag hör din mjuka röst och dina lugnande ord vill jag hålla dig hårt och tala om för dig hur mycket jag älskar dig, berätta att all min oro handlar om rädslan för att mista dig. För det blir väl så. När man träffar någon man älskar ,någon man vill vara nära hela tiden, Men våra stunder tillsammans är för lite... Och det känns i hela kroppen.Men jag sväljer. Är tyst. Blundar och försöker stanna i nuet. Stanna i din varma famn.. För att få vara dig nära, känna dig nära för jag vet att så fort vi är ifrån varandra saknar jag dig igen...

 

Jag lovar dig här och nu min älskade att jag kommer älska dig till döden och när vi sitter där på våra moln i himlen ska jag älska dig till evigheten!

 




Kommentera här: