älskade älskade du

 
Älskade älskade du.. Tack för att du gör mig så stark.. Tack för att ja får krypa in i din famn och känna mig liten, tack för alla gånger du smeker min rygg när ja är trött och sliten, tack för att du säger att ja är en underbar människa och en underbar mamma när jag känner mig som världens sämsta människa.
Tack för att du alltid har så mycket kärlek för mig och Alva och fast jag i bland är världens suraste människa så pussar du mig och berättar hur mycket du älskar mig..
 
Älskade älskade du. tack för att du står ut med mig och för att du aldrig ger upp oss, tack för att du tror på våran kärlek och för att du tycker att jag är värd att kämpa för..
 
Älskar älskade älskade du.. tack tack tack tack för allt.. tack tack tack för att du kom in i mitt liv igen och visade mig att du va ALLT ja drömmt om.. älskade älskade du.. jag tänker inte släppa dig.. 

Kommentera här: